27 Şubat 2015 Cuma

GRANİT TEZGAH FİYATLARI

Granit Tezgah Fiyatları
granit_tezgah_fiyatlari
granit_tezgah_fiyatlari

Granit Tezgah Fiyatları

Granit Tezgah Fiyatları,

Granit mutfak tezgahı fiyatı seçilecek mutfak tezgahı çeşidine ve uygulama ölçülerine göre değişmektedir. Size en uygun Granit Mutfak Tezgahını seçmek ve size özel Granit Mutfak Tezgahı Fiyatını Öğrenmek için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

 

AZUL PLATINO 250TL VERDE UBATUBA 260TL

VERMONT 260TL BLACK MARINACE 400TL

AMAZON BROWN 420TL CAFE BAHIA 450TL

CAFE IMPERIAL 400TL CAPAO BONITO 240TL

CARAMELLO 350TL CARMEN RED 255TL

CRAL MIST 270TL CREMA PERLA 200TL

EAGLE RED 260TL EMERALD PEARL 315TL

GIALLO FIORITO 270TL GIALLO ORMENTALE 365TL

GIALLO SF REAL 340TL GREEN MARINACE 465TL

SAFIR BLUE 370TL KASMIR WHITE 260TL

BIANCO NUBLADO 275TL MUTI COLOR 265TL

NERO AFRICA 345TL NERO ZIMBABWE 305TL

RED MARİNACE 430TL ROSA BETA 240TL

ROSA MINHO 220TL ROSA PORINO 205 TL

ROSAVEL 255TL SANTIAGO RED 275TL

SHIVAKASHI 465TL SANFRANCISCO IMPERIALE 285TL

STAR GLAXY 300TL TAN BRAWN 250TL

VERDE STAR 235TL

Fiyatlarımız metretül fiyatları olup, granit tezgah ön kısmı yuvarlak yada pah istenirse fiyatlarımız değişmeyecektir. Granit tezgah ön kısmı kırk beş derece kesim ile 4cm görünümlü veya ön kısmında su akmaması için çıtalı yapılabilir, işçilikten doğan maliyet m.tül fiyatlarımıza 20tl ilave edilerek hesaplanacaktır.

11 Soru

  1. İyi Günler, 3,5-4 m bir mutfak dolabı için tezgah yaptırılacaktır. Dökme tezgah’ın metresi ne kadardır? en uygun nasıl yardımcı olabilirsiniz?

  2. 3m çimstonesavana veya starglaxy fiyat için cepten arayın fiyat almak istiyorum

  3. 3m çimstone yada granit fiyat verirmisiniz 5353981713

  4. 4 m cimsone granit fiyatini ogrenmek istiyorum ve kac gunde yapilir.

  5. Merhabalar,
    Ben Danimarka dan yaziyorum, yurt disina satis yapiyormusunuz. 10 metrekare granite ihtiyacim var. yardimci olabilirmisiniz?

  6. Mutfak tezgahımı granit yaptırmak istiyorum ama tezgahım 3.5 metre olacak. Granitin maximum ölçüsü ne kadardır? Ekli olsun istemiyorum.

    Çimstone olursa bu ölçüyü eksiz yaptırabilir miyiz? Çimstone için maximum ölçü ne kadardır?
    Gri granitin ve çimstone metresinin fiyatı ne kadardır?
    Teşekkürler

  7. 3 m lik siyah mutfak graniti için fiyat alsam…alanya ya kargo mümkün oluyormu

  8. Mutfak tezgahımı granit yaptırmak istiyorum ama tezgahım 3.5 metre olacak. Granitin maximum ölçüsü ne kadardır? Ekli olsun istemiyorum.

    Çimstone olursa bu ölçüyü eksiz yaptırabilir miyiz? Çimstone için maximum ölçü ne kadardır?
    Gri granitin ve çimstone metresinin fiyatı ne kadardır?
    Teşekkürler

  9. Merhaba,

    2m lik en uygun fiyatlı mutfak tezgahının fiyatı ne kadardır. Granit Çimstone mermer için ayrı fiyat verebilirmisiniz.

    Şimdiden teşekkürler

  10. BENIM 2 M mutfak tezgahımı sökme granit yaptımak ıstıyorum metresı ne kadar ve toplam kaca mal olur ayrıca ben zonguldakta ıkamet edıyorum sevkıyatınız var mı bu konuda da bılgı verırsenız sevınırım tesekkurler…

  11. toplamda 5.5 mt tezgah ;
    dökme ?
    çimstone?
    granit ?

    fiyatları ne kadar ? iyi çalışmalar,

Soru - Cevap Formu

Mail adresiniz paylaşılmaz.Yıldızlı alanları doldurmak zorunludur. *

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder