27 Şubat 2015 Cuma

ÇİMSTONE TEZGAH FİYATLARI

Çimstone Tezgah Fiyatları
cimstonetezgahfiyatlari
cimstonetezgahfiyatlari

Çimstone Tezgah Fiyatları

Çimstone Tezgah Fiyatları,

Fiyatlarımız, seçeceğiniz çimstone mutfak tezgahı çeşidine ve uygulama ölçülerine göre değişmektedir. Size en uygun Çimstone Mutfak Tezgahını seçmek ve size özel Çimstone Mutfak Tezgahı Fiyatını Öğrenmek için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

OASIS =M .TÜLÜ 290TL

ARCADIA=M.TÜLÜ 290TL

LAPAZ= M.TÜLÜ 290TL

NEVERS=M.TÜLÜ 290TL

KUTNA=M.TÜLÜ 295TL

RİVİERA=M.TÜLÜ 325TL

MİRAT=M.TÜLÜ 305TL

SİNES=M.TÜLÜ 320TL

ELVAS=M.TÜLÜ 325TL

LAPLAND=M.TÜLÜ 330TL

CALDERA=M.TÜLÜ 335TL

REJİFE= M.TÜLÜ 335TL

KENZAK= M.TÜLÜ 345TL

SAVANA= M.TÜLÜ 330TL

BARENTS= M.TÜLÜ 335TL

SAHARA=M.TÜLÜ 340TL

BEJA= M.TÜLÜ 340TL

PALMİRA= M.TÜLÜ 340TL

CONRAN= M.TÜLÜ 370TL

Çimstone tezgah ön kısmı yuvarlak yada pah istenirse fiyatlarımız değişmeyecektir.

Çimstone tezgahların ön kısımları kırk beş derece kesim yapılarak 4cm olarak görünebilir veya ön kısmında su akmaması için çıta olabilir. İşçilikten doğan maliyet m.tül fiyatlarımıza 20tl ilave olarak yansıtılacaktır

10 Soru

  1. mustafa kılınç

    hatırlı gunler ben otel barı için çimstone ve siyah yıldızlı granıt fiyatı ögrenmek istiyorum en 70cm boy 5mt
    hayırlı gunler

  2. mutfagım için gri veya siyah çimston düşünüyorum metresi nekadar..granit tezgahın nekadar?il dışıda çalışıyormusunuz

  3. beja çimstone mutfak tezgahı istiyorum izmir iline de yapabiliyormusunz fiyat ogrenmek istiyorum en 70cm boy 5mt

  4. MERHABA ÇİMSTONE SAVANA İSTİYORUM USTAMIN VERDİĞİ ÖLCÜ 4 MT 20 CM FİYATI NE KADAR OLUR ACABA

  5. Hayırlı geceler.
    Ben İzmitte ikamet etmekteyim.Benim 2 adet L mutfağım var. Toplamda yaklaşık 9 mtül.Çimstone recife istiyorum.
    1-Yaklaşık maliyet ne olur? (Duvar süpürgeliği dahil)
    2-İzmit’e imalat yapıyormusunuz?
    Cevap yazarsanız memnun olurum.Teşekkür ederim.

  6. hataya kargo gönderebiliyor musunuz. granit 4 mt tezgah almak istiyorum. emerald pearl düşünüyorum.

  7. merhaba ben çimstone beja mutfak tezgahı dusunuyorum tezgahımın boyo 3 metre en 60 cm toplam fiyat olarak benı bılgılendırırsenız memnun olurum

  8. iyi günler. Çimstone boreas serisi mutfak tezgahı almak istiyorum. 3,55 m uzunluğunda fiyatı ve de orduya gönderme gibi bir durumunuz olabiliyor mu? Eviye ve ankastre ocak yerini montajdan önce mi sonra mı kestirmem gerekiyor?

  9. Merhaba sayın yetkili;
    Biz bir inşaat firmasıyız.Yapacağımız inşaatların mutfak tezgahlarında çimston mermer kullanmak istiyoruz. Beyaz renk ve 3,20 boyutunda .
    Sizden metre fiyatını öğrenebilirmiyiz.

    Teşekkürler,

    ULUAY MÜH.İNŞ.ELEK.TAAH.SAN.TİC.LTD.ŞTİ.

  10. Merhaba ben daha önce yazdığım yazımda belittiğim gibi kocaeli gölcükte oturuyorum şehir dışında montaj yapıyormusunuz ve benim tezgahım L şeklinde ek yerlerinden belli olurmu ve ileriki zamankarda ek yerlerinden çatlama yaparmı

    Saygılarımla
    Kasım Tekay

Soru - Cevap Formu

Mail adresiniz paylaşılmaz.Yıldızlı alanları doldurmak zorunludur. *

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder